4 Ekim 2008 Cumartesi

Günün Menüsü


GÜNÜN MENÜSÜ:))))MAKBULE



malzemeler:½kg.kuşbaşı et3 adet patates2 su bardağı pirinç1 yemek kaşığı dolusu tereyağ3 su bardağı et suyutuzHazırlanışı:Düdüklü tencereye eti ve 3 su bardağı suyu koyarak haşladım.Patatesleri yuvarlak doğrayıp kızartttım.pirinçleri ılık tuzlu suda 10 dakika beklettim.haşlanan etleri tencerenin dibine yerleştirdim,patatesleri tencerenin yantarafına dizdim.pirincin suyunu süzerek etlerin üzerine yavaşça yaydım.etleri haşladığım 3 su bardağı suya tuz ekleyip,karıştırdım ve yavaş syavaş pirinçlerin üzerine gezdirdim.tencerenin ortasına tereyağı koydum ve kapağını kapattım.kaynayana kadar harlı ateşte,kaynadıktan onrada kısık ateşte pişirdim.altını kapattıktan sonra 30 dakika kadar dinlendirin.Afiyet olsun.
Tarifimizin sahibi

0 yorum:

 

PEMBE SAYFALAR | Desenvolvido por EMPORIUM DIGITAL